Semoga hari kita sentiase diredhai oleh Allah SWT, Amin :')

DSLR

Assalamualaikum :)

Alhamdulilah hari ini saya dah dapat tunaikan salah satu wishlist saya :') Hari ini saya dapat Camy DSLR seperti orang lain . Iye , mungkin orang lain akan cakap " Eleh ! beli sebab nak up to date laah tu " tapi saya tak , saya minat ! saya nak jadi part time photographer so sesiape sudi nak ajarkan saya , sila sila kan laah :) 



Actually kan korang , pagi tadi time nak beli pffft susah gile nak buat pilihan tau . Yelah saya nak canon tp mama cakap better beli nikon . Hmmm bukan tanak cume saya nak beli canon sbb hee adelah ! Tapi disebabkan ada duit ayah jugak so follow je ape yang ayah and mama nak :) Bak kate orang syukurlah dah dapat . hee Yelahhh ~



So saya beli Nikon nie :) Meet my Nikon D3100 ! Yeah sama seperti orang lain . Saya tahu camy saya tak semahal korang and tak sehebat korang . Bagi saya tak perlu yang mahal pun tape sbb kualiti sesuatu gambar tu bergantung pada bakat dan cerita sebalik gambar tu , bukan sebab sesuatu jenama or jenis camy . betulkan ? Ini saya beli untuk mengembangkan dan mempelajari sesuatu yang baru . Hee ALHAMDULILAH saya gembira saya dapat camy ini dgn usaha saya sendiri walaupun ade kongsi dgn ayah . 


To Ayah : 
Jutaan terima kasih atas bantuan ayah :') Hee terharu sangat tibe - tibe ayah kasi beli sebelum nie ayah suruh tgk dkt surah khabar je . Kalau tade bantuan ayah nie , adik rase sampai bile pun tak dapat . Sekali lagi ,
JUTAAN TERIMA KASIH BUAT AYAH .

To Awak :
Terima Kasih dekat awak jugak :) Sebab tak pernah berputus asa support saya sama ada saya tahu ataupun tidak . Saya tahu kita berjauhan , berat hati saya :'( Pape pun , Saya maafkan awak . Saya tahu janji yang awak lafazkan tu mustahil utk ditunaikan . Saya paham tu awak , saya nak beli sendiri pun susah . Ini pun atas bantuan ayah so saya maafkan awak dari dulu lagi . Awak , memang saya nak beli canon seperti awak tp saya follow je cakap mama and ayah , tapekan ? Awak , saya teringin sangat nak cakap sendiri dgn awak and saya teringin sgt nk kongsi perasaan gembira saya ni dgn awak . Awak seorang saje yg memahami saya :| Tadi saya kongsi dgn seseorang yang awak kenali jgk tp tak perlu lah kot saya sebutkan name dia . Saya cerita yg saya beli camy ini , awak nak tahu dia ckp ape ? dia ckp " Eleh ! saje je nak tiru orang " . Kecik hati saya tau awak , saya ingatkan dia gembire utk saya sekali tp ? sebaliknya ~ Susah payah saya cari duit utk beli sendiri tp org ckp mcm tu dekat saya ? Saya gembira tapi ade terselit seribu perasaan sedih dalam hati saya ni :'( Tape laah , tak kisah lah orang nak cakap ape pun saya tetap nak teruskan minat saya . Saya nk belajar dan mencari sesuatu yang baru utk menyempurnakan gandingan kite berdua .

sentiase di hati :)





THANKS FOR READING THIS :) COME AND FOLLOW ME ♥

0 people voice out :):

Post a Comment