Semoga hari kita sentiase diredhai oleh Allah SWT, Amin :')

jangan putus asa

Assalamualaikum :)

Okee entry hari ini nak cerite sikit pasal rezeki utk sambung belajar :) Kalau tengok sekarang nie semua orang dah sibuk daftar dekat Universiti , Saya ? Masih lagi sekolahh . " Whatt kau sekolah lagi syira ? " Iye kawan kawan saya masih bersekolah :) Saya tade rezeki dapat IPTA so masuk form 6 jelah tapi Form6 ni tak macam orang lain katekan . Yess mungkin mula - mula senang then lame - lame stress , rasenye semua macam tu kan ? Mane ade semua senang memanjang , tak rock laah ~ Haha :D

Walaupun saya sekarang berada di form 6 , saya percaya rezeki saya masih banyak diluar sana . Allah SWT sentiase inginkan umat - Nya berjaya jadi tak mungkin kite akan gagal selamanya . Saya percayakan Dia , Saya serahkan semuanya kepada Dia . Dia yang akan menentukan apa yang terbaik utk saya . Insya'Allah :)

so buat kawan - kawan saya yang dapat masuk IPTA diluar sana goodluck koranggg :) Saya doakan korang berjaya , Doakan saya jugak . Insya'Allah kite ketemu lagi . Salam

enough to said .







THANKS FOR READING THIS :) COME AND FOLLOW ME ♥

0 people voice out :):

Post a Comment