Semoga hari kita sentiase diredhai oleh Allah SWT, Amin :')

Journey of new life

Assalamualaikum semua :)


Ku menyusun sepuluh jari utk memohon ampun ,
Jika sebelum ini ada tersalah cakap or menyakitkan hati tanpa disedari .
and lambat untuk meng'update'kan blog saya :)

Wahai readers yg disayangi,

Pejam celik , pejam celik terus tidur tak bangun - bangun , haha gurau gurau ! :D
Actually nak bagi tahu korang semua yg Syira sudah masuk 3 Minggu jadi pelajar UITM Kota Samarahan, Sarawak . Oke sila amik note ea kawan - kawan sekalian . SARAWAK !! korang ade ? ==" Punye la specialnya saya , Haha kakak balik rumah naik bas but saya balik rumah naik FLIGHT !! Korang ade ? Haha tade jugakkan ?  

Hah nampak ni ?! Hehe nak batak sikit ade kad pelajar jgk .
*tibe - tibe muke mcm kene tepek tepung 

Alhamdulilah sehingga hari ini semuanya berjalan dengan baik tanpa didugakan :)
Ouh ya ! lupa nak bagitahu korang semua , Syira ambik course 
Diploma Pengajian Perniagaan sama dengan kakak saya , 
Hee senang ade senior dekat rumah tp mcm tak boleh harap pun ade . Haha ! 
Akak kalau bace sik marah ea sama kamek :) gurau saja .

Bila cerita tentang pelajar universiti ni, sudah tentu tak lekang dengan sibuknya study nak kalahkan persaingan  masing - masing . Iye saya ade persaingan saya sendiri ! Hee teka la korang ea ? Yang dah tahu sape saingan saya tu , senyum senyum jelah :) Saya berusaha keras nak dapatkan Dekan ni, Insya'Allah dengan Izin-Nya suatu hari nanti . Doakan saya ea kawan - kawan sekalian :)

Hehe ini buktinya setiap hari saya di library :)
*sampai org dekat library naik bosan tengok muka saya .

Alhamdulilah sekali lagi sebab sehingga hari ini saya masih belum gunakan banyak wang saku yang diberi oleh keluarga saya :) Hehe sebab apa ? Sebab saya dah ada semua buku part 1 , Haha terima kasih banyak - banyak kepada penaja buku saya ea . Banyak khazanah nota yang tinggalkan , fuhhhh :) and tulisan yang comel - comel  belaka . Hehe Terima kasihhhhhh ¬

Hehe Thanks for the Sponser :)
*even lain course , buku masih same utk part 1

Dengan berkat yang diberi , Moga - moga Ilmu didalamnya dapat diserap terus masuk ke otak . Hahaha ! To En Mohd Syahmi Satar , Doakan saya tau pakcik . Saya makin bersemangat nak belajar bila kelihatan nama kamu di muka buku and bertambah teruja bile baca nota yang ditulis oleh kamu . Haha tulisan kamu , tape laaah comel comel :D


Pesanan Buat Semua : 
Tahniah kepada semua yang sedang berjuang demi mendapat segulung Diploma dan mari sama - sama kita banggakan nama baik keluarga kita :) Goodluck kawan - kawan ku sekalian , semoga kita berjumpa lagi di semenanjung =="
 Doakan saya disini sentiasa dalam keadaan selamat dan panjang umur .




THANKS FOR READING THIS :) COME AND FOLLOW ME ♥

0 people voice out :):

Post a Comment